Hieronder geef ik je een overzicht van mijn diensten. Dit is een greep uit de vele mogelijkheden. Ben je op zoek naar een dienst die niet genoemd wordt, neem dan gerust contact met mij op. Ik sta open voor jouw specifieke vragen en behoeften en denk graag mee bij het vinden van een passende oplossing.

Een professionele uitstraling van een bedrijf is heel belangrijk. Ik kan jou helpen met o.a.:

R

Opmaak en vormgeving van documenten. Denk hierbij aan brieven, bevestigingen, nieuwsbrieven, boeken e.d.

R

Huisstijlbeheer/uniformiteit. Ik zorg dat alle documenten op dezelfde manier worden opgebouwd en dat jouw huisstijl bewaakt wordt

R

Opslag. Ik zorg dat alle documenten overzichtelijk worden gearchiveerd, zodat deze later ook weer eenvoudig terug te vinden zijn

R

Vormgeven van presentaties (bijvoorbeeld powerpoint)

R

Verzorgen van PR materiaal 

R

Redigeren van teksten

Om je website actueel te houden is het verstandig om regelmatig nieuwsberichten of een blog te plaatsen. Ook dient de informatie die op de website staat up-to-date te zijn. Het regelmatig plaatsen van een bericht op social media is een must, zodat jouw online zichtbaarheid wordt vergroot en daarmee ook jouw expertstatus. Ik kan jou helpen met bijvoorbeeld:

R

Creatie website 

R

Onderhoud website 

R

Social media beheer

R

Creatie van afbeeldingen voor website en social media

Ik kan jou veel taken uit handen nemen, zodat jij je kunt richten op jouw eigen belangrijke werkzaamheden. Enkele voorbeelden hiervan zijn: 

R

Beheer van mailbox en agenda

R

Planning

R

Offertes 

R

Facturatie 

R

Leden-, cliënten-, cursistenadministratie

R

Organisatie van evenementen 

R

Overige administratieve taken (niet financieel)

Alle tarieven zijn exclusief BTW en exclusief eventuele extra kosten zoals reiskosten en reistijd.

Diensten en producten welke door derden worden geleverd (zoals bijvoorbeeld inkoop drukwerk of relatiegeschenken) zullen rechtstreeks door derden (dus zonder tussenkomst van Sandra Hunnekens Office support) worden gefactureerd.